POLITICA DE RETURNARE A BANILOR
CUM ANULEZ O PROGRAMARE?
Atunci când te programezi la a o anumita ora, tinem ocupat acel loc doar pentru tine.
Cu toate acestea, intelegem si faptul ca se intampla ca, din diferite motive, sa anulezi programarea.
Am aprecia dacă ne spui acest lucru cat mai repede posibil. Avem nevoie de un preaviz de 24 de ore pentru toate programarile de sedinte a cate o ora si de 48 de ore pentru pachete ce necesita mai mult de 2 ore. Modificarea cu un preaviz de mai putin de 24 / 48 de ore vor face ca serviciile sa fie platite la pret integral (sedintele sunt considerate realizate, deci nu se returneaza suma achitata si nu se recupereaza sedinta).
CUM POT PRIMI BANII INAPOI PENTRU O SEDINTA ANULATA?
Daca anularea sedintei / cursului a fost facuta conform celor de mai sus, iti vom transfera banii in cont.
Aceasta este metoda exclusiva de returnare a banilor si va trebui sa ne furnizezi codul IBAN si numele titularului de cont din care a fost facuta plata si in care doresti virarea sumei pentru serviciile anulate.
Ce se intampla daca nu anulez programarea conform Politicii de mai sus (inainte cu 24 / 48 ore de la ora de incepere a serviciului anulat)?
Locul a fost rezervat pentru tine si, prin urmare, suma achitata nu va putea fi returnata.
CE SE INTAMPLA IN CAZUL IN CARE PROMAMA ANULEAZA UN CURS/ SERVICIU?
In anumite situatii, extrem de rare (boala sau alte situatii neprevazute), sau in cazul in care numarul minim de participanti/ curs nu este atins, ProMAMA isi asuma dreptul de anulare a cursului, insa acesta va fi reprogramat la o data ce ii va fi comunicata clientului. Daca reprogramarea cursului nu va fi acceptata de client, banii ii vor fi returnati integral. Aceasta este metoda exclusiva de returnare a banilor si va trebui sa ne furnizezi codul IBAN si numele titularului de cont din care a fost facuta plata si in care doresti virarea sumei pentru serviciile anulate. Acest aspect este prevazut in Termeni si Conditii.
CE SE INTAMPLA IN CAZUL IN CARE ACHIZITIONEZ UN ABONAMENT?
In cazul achizitionarii unui seviciu sub forma de abonament care cuprinde mai multe sedinte, valabilitatea acestuia este de mazim 1 luna. Cu toate acestea, intelegem si faptul ca se intampla ca, din diferite motive, sa nu poti ajunge la programarea pe care ai facut-o. In aceste situatii te rugam sa anulezi programarea cu cel putin 24 / 48 de ore inainte de incepere, asa cum este descris in primul paragraf (CUM ANULEZ O PROGRAMARE?). In acest caz, sedinta va fi reprogramata, iar durata abonamentului va putea fi prelungita, insa nu mai mult de 6 saptamani.
Anularea cu un preaviz de mai putin de 24 / 48 de ore va face ca sedinta respectiva sa fie consumata din abonament, iar valabilitatea abonamentului nu va putea fi prelungita (sedinta/ sedintele sunt considerate realizate, deci nu se returneaza suma achitata si nu se recupereaza sedinta).
Avand in vedere ca achizitionarea unui abonament presupune asumarea efectuarii sedintelor in termenul prevazut (de 1 luna), atat de catre client, cat si de catre personalul ProMAMA, contravaloarea abonamentului va fi achitata integral de catre client si nu va fi nu va putea fi restituita clientului (adica suma nu este rambursabila), decat in cazul in care neefectuarea sedintelor incluse in abonament este din cauza personalului ProMAMA.